Wanneer u een nieuwe telefoonaansluiting heeft en deze werkt niet (en heeft nog nooit gewerkt) neem dan contact op met de klantenservice van KPN via het telefoonnummer dat staat vermeldt in de bevestigingsbrief van uw telefoonaansluiting.
Als u een bestaande telefoonaansluiting heeft die plots niet meer werkt doorloop dan de volgende stappen.
- Controleer of het groene lampje brandt op de grijze NT-1 wanddoos. Deze vindt u doorgaans in de meterkast. Wanneer het lampje niet brandt trek dan de stekker uit het stopcontact en wacht ten minste 30 seconden voor u deze weer aansluit
- Controleer de bekabeling en uw apparatuur. Sluit uw telefoontoestel direct aan op de grijze NT-1 wanddoos en controleer of u nu wel verbinding heeft. Heeft u nog steeds geen verbinding dan kan het probleem zich ook voordoen in uw telefoontoestel. Wanneer u nog een ander toestel tot uw beschikking hebt is het raadzaam om dit toestel te proberen.
Werkt bovenstaande beschrijving niet? Reset dan uw bedrijfscentrale. Kijk hiervoor in de bijgeleverde handleiding.
KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.
- Bekijk de gegevens van de → KPN Klantenservice
- Ga terug naar de hoofdpagina van →KPN Storing
Om u zo goed mogelijk te helpen is het raadzaam om de volgende informatie paraat te hebben:
- De telefoonnummer(s) van de aansluiting
- Wanneer de KPN storing is ontstaan
- Wanneer doen de problemen zich voor (lokaal bellen, nationaal bellen of internationaal bellen)
- Zijn er ook problemen met DigiAcces PIN of DigiAcces Alarm
- Naam en telefoonnummer van een contactpersoon op uw locatie
heb geen telefoon storing? steeds in gesprekstoon.
heb geen telefoon steeds in gesprek
sinds ik het alles in 1 pakket heb, heb ik heb al 11 dagen geen werkende vaste telefoon. hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat iemand zijn verantwoordelijk neemt en dat ik nou eens echt geholpen word! 3 mei 2015
Beste J. Bruijnis,
Wij raden u aan om contact te zoeken met de klantenservice van kpn. Indien deze u niet verder kan helpen kunt u om een installateur vragen.
Voor de zoveelste keer zit ik weer zonder telefoon. Ik kan niet bellen en gebeld worden. Graag nog dit weekend in orde maken.
Sinds midden vorige week doet de telefoon niets, heb reeds eerder bericht gestuurd,maar niets vernomen. mijn nr. is 0521 ******
Beste G.J. Nijman,
Zoals op onze website vermeldt staat zijn wij geen onderdeel van KPN. Wij proberen met deze website slechts ondersteuning te bieden met het oplossen van bij ons bekende foutmeldingen. Indien de informatie op deze website uw probleem niet oplost dan raden wij aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Contactinformatie van de klantenservice kunt u hier vinden.
Kan niet bellen en gebeld worden voor de zoveelste keer ,word dinsdag pas gemaakt ,snel he ,nou niet echt sjonge sjonge
En ja hoor tot dinsdag geen tv en dat voor 60 euro per maand
Ik heb vandaag alleen in gesprektoon kan niet bellen
Na grote storing van IT nog steeds storing met vaste telefoon
Randwijk Maastricht zonder KPN ! Storing. Al dagen, en er is nog niks ondernomen. De bewoners van Randwijk bellen –met gsm–maar t lijkt niks te helpen. De storing staat zelfs niet vermeld bij *storingen KPN* Bedankt KPN !
Vandaag maandag 22/8. Gisterenmorgen deed mijn vaste handtelefoon het nog goed.
Heb iemand gebeld. ”s Middags ging de telefoon. Maar toen ik hem opnam reageerde
hij niet. Een uur later werd er weer gebeld door dezelfde persoon en toen reageerde
hij wel. Daarna ben ik nog tweemaal gebeld en kwam het gesprek gewoon door.
UITGAANDE GESPREKKEN ZIJN HELEMAAL GESTOORD. IK KAN ZELF DUS
NIEMAND BELLEN EN DAT IS ALS JE INVALIDE BENT EN 86 JAAR ERG
VERVELEND. IK HEB OOK EEN ‘MOBIELTJE EN KAN DAARMEE DUS ZELF BELLEN.
MAAR IK HEB NIEMAND MIJN MOBIEL NUMMER GEGEVEN OMDAT IK DAT TÉ
LASTIG VIND. EN DAT MOET NTUURLIJK OOK NIET NODIG ZIJN. DE VASTE
VERBINDING HOORT TE WERKEN.
Vanmorgen heb ik per mobiel aan twee mensen gevraagd mij te bellen en toen
deed hij het weer NIET.
Dus: BINNENKOMENDE GESPREKKEN LUKKEN A F E N T O E, DAN WEER WEL
EN DAN WEER NIET;
UITGAANDE GESPREKKEN LUKKEN I N H E T G E H E E L N I E T
Tenslotte: de door u opgegeven nummers die men kan bellen bij storing,
te weten: 1 8 1 0 – 1 8 8 4 – 1 8 3 0 , GEVEN A L L E D R I E het signaal van
‘NIET IN GEBRUIK”. [Leve de KPN-service…………]
Graag uw hulp.
Vaste telefoon werkt niet kpn
mijn vaste telefoon werkt niet. Ik heb alle stekkers er al uit gehaald. batterij van mijn telefoon zijn vol. Als ik mijn vaste nummer bel gaat hij wel over maar ik hoor niets op mijn vaste telefoon.
Als ik met mijn vaste telefoon wil bellen zoekt ie wel het nummer maar valt daarna dood.
Ik heb een abonnement bij Telfort/ KPN.
MIjn vaste telefoon werkt niet. Vanaf maandag steeds de in gesprek toon, voor mij, maar óok voor degene die mij wil bellen.
Vanaf gister kon ik wel het een nummer kiezen en als de persoon opnam, was de lijn dood. Dat is nog zo!
Ik heb wel internet en TV. Meestal gaat het samen fout en samen goed. Ettelijke malen gereset,
Vanmorgen via de site van Telfort geprobeerd om de zaak aan het rollen te krijgen. Dat is niet gelukt.
Uiteindelijk dacht ik dat het aan mijn telefoon lag, dus heb een nieuwe gekocht. Het probleem is hetzelfde.
Er zijn geen storingsmeldingen voor 0518-401161. Postcode 9076AR
Alle stekkers zitten goed, dus waarschijnlijk ligt het aan de lijn. Graag zo snel mogelijk oplossing gevraag
Het toestel van mijn moeder met een vaste lijn krijgt geen verbinding/contact.
Zij heeft nummer 038-3760439.