Wanneer u zelf wel kunt bellen, maar niet gebeld kunt worden met uw ISDN2-aansluiting dan moet u controleren of u wel een kiestoon hoort als u het telefoontoestel aanzet. Hoort u een onderbroken kiestoon wanneer u het telefoontoestel aanzet, dan is telefoonnummer mogelijk doorgeschakeld met *21* of *210*. De oplossing hiervoor is eenvoudig, zet uw telefoontoestel aan en toets #21# of #210# in het geval van een ISDN-aansluiting.
KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.
- Bekijk de gegevens van de → KPN Klantenservice
- Ga terug naar de hoofdpagina van →KPN Storing
kunnen zelf niet bellen (geen toon) ander toestel gaat wel ove
Al een aantal malen is onze vaste telefoon overgegaan, als wij ons gemeld hebben horen wij vervolgens niets.
Dan zeggen wij: “ik hoor niets, dus ik leg maar weer neer”
Heel vervelend als je teruggebeld zou worden door een firma….
Dit is zeker al een aantal dagen zo.
Maar nu [6/4/16, 14.14 uur] hoor ik ook geen kiestoon.
Nóg een storing?
Wilt u na het verhelpen daarvan ons bellen om te kijken of wij dan wel weer iets horen?????
0514 541086, Hempenius Echten