Wanneer u gebruik maakt van een andere aanbieder dan KPN en u kunt niet meer bellen met uw vaste telefoon dan kan het zijn dat het probleem zich voordoet in het kabelnetwerk van KPN, of dat er een mogelijke storing is bij uw aanbieder. Om dit te bepalen kunt u het nummer 1655 bellen met uw vaste telefoon waarna er twee dingen kunnen gebeuren.

  1. Wanneer u wel verbinding krijgt is het netwerk van uw aanbieder verstoord. Neem in dit geval contact op met de klantenservice van uw telecomaanbieder
  2. Wanneer u geen verbinding krijgt is er waarschijnlijk iets aan de hand op met het kabelnetwerk van KPN. Neem in dit geval gratis contact op met de klantenservice van KPN


KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.

Om u zo goed mogelijk te helpen is het raadzaam om de volgende informatie paraat te hebben:

  • De telefoonnummer(s) van de aansluiting
  • Wanneer de KPN storing is ontstaan
  • Wanneer doen de problemen zich voor (lokaal bellen, nationaal bellen of internationaal bellen)
  • Zijn er ook problemen met DigiAcces PIN of DigiAcces Alarm
  • Naam en telefoonnummer van een contactpersoon op uw locatie