Wanneer u de KPN storing F5 op uw digitale ontvanger of op uw televisie te zien krijgt en er is een storing gemeld op het netwerk van KPN dan hoeft en kunt u niets doen om deze KPN storing sneller te verhelpen.

Wanneer u de KPN storing F5 op uw digitale ontvanger of op uw televisie te zien krijgt en er is geen storing gemeld op het netwerk van KPN dan kunt u de volgende stappen volgen om de KPN storing te verhelpen.

Stap 1: Zet uw tv-ontvanger 30 seconden in stand-by met de afstandsbediening (de stand-by knop zit rechts boven op uw afstandsbediening).

Stap2:   Trek de voedingskabel uit het stopcontact van uw digitale of interactieve tv-ontvanger. (de voedingskabel is de stroomkabel).

Stap 3: Schakel uw KPN Experia Box uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen.

Stap 4: Wacht 10 seconden en sluit nu de stroomadapter weer goed aan op het stopcontact.

Stap 5: Wacht nu tot de lampjes “Power” en “Broadband” of “(A)DSL” branden op uw KPN Experia Box.

Stap 6: Steek de stekker in het stopcontact en zet uw digitale of interactieve tv-ontvanger aan met de afstandsbediening (de stand-by knop zit rechts boven op uw afstandsbediening).

KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.