Wanneer u de KPN storing F33 op uw digitale ontvanger of op uw televisie te zien krijgt dan is er mogelijk iets mis met de harde schijf van uw ‘set-top box.’ Er zijn hiervoor drie mogelijke oplossingen:

  • 1: Probeer allereerst een normale herstart van de ‘set-top box’
    •  Zet de ‘set-top box,’ door middel van de bijgeleverde afstandsbediening, in standby modus
    • Zet de ‘set-top box’ uit door de stekker uit het stopcontact te trekken
    • Steek na 30 seconden de stekker weer in het stopcontact
    • Start nu de ‘set-top box’ weer op

Wanneer de ‘set-top box’ nog steeds niet correct opstart dan kunt u het volgende proberen:

  • 2: Druk, op de bijgeleverde afstandsbediening, op de blauwe knop wanneer de foutcode F33 op uw televisie of op uw ‘set-top box’ verschijnt. Uw ‘set-top box’ zal zichzelf dan herstellen. U verliest hierbij geen gegevens.

Wanneer de ‘set-top box’ na het herstellen door middel van de blauwe knop nog steeds niet correct opstart dan kunt u het volgende proberen. Let op: U verliest hierbij alle opnames!

  • 3: Druk, op de bijgeleverde afstandsbediening, op de rode knop wanneer de foutcode F33 op uw televisie of op uw ‘set-top box’ verschijnt. Uw ‘set-top box’ zal zichzelf dan formatteren. Het is helaas bij het formatteren niet mogelijk om uw opnames veilig te stellen. U verliest hierbij alle opgeslagen opnames.

Wanneer het formatteren van uw ‘set-top box’ de foutcode F33 heeft verholpen dan zal uw ‘set-top box’ weer normaal opstarten.

KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.