Wanneer u de KPN storing F303 op uw digitale ontvanger of op uw televisie te zien krijgt dan kunt u dit in sommige gevallen als volgt oplossen:

  • Zet de ‘set-top box,’ door middel van de bijgeleverde afstandsbediening, in de standby modus
  • Zet de ‘set-top box’ uit door de stekker uit het stopcontact te trekken
  • Schakel de KPN Experia Box uit door de stekker uit het stopcontact te trekken
  • Wacht 30 seconden en doe dan de stekker van de KPN Experia Box weer in het stopcontact
  • Wacht tot de lampjes: “Power” en “Broadband” of “(A)dsl” op de KPN Experia Box beginnen te branden
  • Doe de stekker van uw ‘set-top box’ in het stopcontact
  • Zet de ‘set-top box’ aan door middel van uw afstandsbediening
  • Speel nu wederom uw gehuurde film af en controleer of de melding F303 is verdwenen

Wanneer u de KPN storing F303 wederom op uw digitale ontvanger of op uw televisie te zien krijgt dan is het heel goed mogelijk dat dit wordt veroorzaakt doordat de bekabeling van uw ‘set-top box’ niet correct is aangesloten. Controleer de handleiding van uw ‘set-top box’ voor de instructies met betrekking tot het op juiste wijze aansluiten van uw ‘set-top box.’

KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN of met de leverancier van uw ‘set-top box.’ Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.