Wanneer u de KPN storing F11 op uw digitale ontvanger of op uw televisie te zien krijgt dan is het heel goed mogelijk dat dit wordt veroorzaakt doordat de bekabeling van uw ‘set-top box’ niet correct is aangesloten. Controleer de handleiding van uw ‘set-top box’ voor de instructies met betrekking tot het op juiste wijze aansluiten van uw ‘set-top box.’
KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN of met de leverancier van uw ‘set-top box.’ Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.
- Bekijk de gegevens van de → KPN Klantenservice
- Ga terug naar de hoofdpagina van →KPN Storing
het werkt niet
Beste Tamara,
Wellicht kunnen we u verder helpen. Kunt u ons vertellen hoe u de apparatuur heeft aangesloten?
1) Met een ethernetkabel
2) Door middel van de draadloze verbindingsset
3) Door middel van een Coax verbindingsset
4) Door middel van KPN switch
Beste meneer/mevrouw,
Toen ik vanochtend de tv aanzette kwam er een foutmelding (F 11) op het tv-kastje te staan. Ik heb de stekkers er opnieuw ingedaan en dat werkte niet. Ook toen ik het modem opnieuw opstartte veranderde er niks en bleef de foutmelding er staan. De tv is aangesloten door middel van een Coax verbingsset. Kunt u mij misschien helpen met het oplossen van dit probleem?
Met Vriendelijke groet,
Kobus Suttorp
Beste Kobus,
Uw verbindingsadapter heeft meerdere lampjes.
1. Het lampje aan de linkerkant: Dit lampje brandt wanneer de adapter is aangesloten op het stopcontact. Brandt dit lampje niet, controleer dan of u de adapter correct heeft aangesloten en of er stroom op het stopcontact staat.
2. Het middelste lampje: Dit lampje brandt wanneer de coax verbindingsset is aangesloten op de experiabox, de switch of de tv ontvanger, door middel van de gele kabel (het betreffende apparaat moet dan wel aan staan). Brandt dit lampje niet, controleer dan of de gele kabel goed en correct is aangesloten.
3. Het lampje aan de rechterkant: Dit lampje brandt wanneer de coax adapters verbinding met elkaar hebben. Brandt dit lampje niet, controleer dan of de verbindingsset goed en correct is aangesloten op het coax netwerk door middel van een coax-kabel.
Mocht deze korte uitleg u onverhoopt niet van foutcode F11 afhelpen dan raden wij u aan om contact te zoeken met de klantenservice van KPN. Het telefoonnummer en de openingstijden van de klantenservice kunt u vinden op deze pagina.
Ik probeer de hele dag al iemand te bereiken, maar we hebben een F11 fout en alle mogelijke opties al geprobeerd, maar krijgen het niet opgelost…
Bij ons nu ook. Valt in eens weg en uren later werkt het weer natuurlijk ook vele malen uit en aan gezet