Wanneer u problemen heeft met de ontvangst van een enkele of meerdere televisiezenders bij digitale of interactieve televisie van KPN dan kunnen hier verschillende oorzaken voor zijn.
Om u zo snel mogelijk van uw KPN storing af te helpen kunt u hieronder meer informatie vinden over het oplossen van de KPN storing in uw situatie:
- Ik krijg een foutcode te zien op mijn digitale ontvanger of op mijn televisie
- Het beeldscherm van mijn televisie blijft zwart of blauw
- Het beeldscherm van mijn televisie toont alleen sneeuw of ruis
- Het beeld op mijn televisie valt af en toe weg
KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.
- Bekijk de gegevens van de → KPN Klantenservice
- Ga terug naar de hoofdpagina van →KPN Storing
Het is 23.15 uur en nog steeds doet het kastje niks.
Goede dag ik heb een kpn digitenne op de camping normaal heb ik altijd een goed onvangs maar vanaf woesdag 30-3-2016 kan ik wel 1 2en3 onvangen maar geen rtl 4 5 6 en de rest kunt u mijn verder help het groene balkje is er wel en de ontvangs geeft me tv goed aan ???
Per ongeluk tv van HDMI1 afgezet. Geeft nu mono aan en sneeuwend beeld. Hoe verander ik dit?
Beste Van Wees,
Je kunt het inputkanaal veranderen door het knopje ‘source’ op de afstandsbediening te gebruiken. Als alternatief kun je dit (afhankelijk van de televisie) vaak ook via het menu van de televisie zelf wijzigen.
Mvg,
foutcode tv 143 wat is dat
KPN Foutcode 143 betekent dat TV-ontvanger geen verbinding kan maken met het netwerk van KPN. Een probleem met de draadloze verbindingsset of een kapotte of onjuist aangesloten ethernetkabel is meestal de oorzaak van deze foutcode. Gevonden op https://storingen.help/kpn/kpn-foutcode-143/