Wanneer u gebruik maakt van digitale televisie, Interactieve televisie of een alles in 1 pakket van KPN waar digitale televisie onderdeel van is dan kan het voorkomen dat u te maken krijgt met een voor u onbekende KPN storing. Televisie van KPN, net als televisie van andere aanbieders is namelijk niet immuun voor storingen. Een storing kan bijvoorbeeld betekenen dat u last heeft van blokkerig, haperend beeld, stilstaand beeld of een zichtbaar verminderde beeldkwaliteit. Deze vormen van een storingen zijn meestal eenvoudig te verhelpen door de signaalsterkte te verbeteren door uw kabels te controleren en indien nodig te vervangen voor kwalitatief betere. Soms zijn er voor deze storingen echter andere oplossingen voor handen. Kijk daarom op de betreffende pagina om uw KPN storing op te lossen.
Verder kunt u een van de volgende storingscodes te zien krijgen. Om u zo snel mogelijk van het probleem af te helpen linken de foutcodes uit onderstaand tabel door naar pagina’s met mogelijke oplossingen voor de betreffende foutcodes.
KPN Storing | Korte omschrijving van de KPN storing |
---|---|
KPN Error -301 | De videoserver van KPN is momenteel niet bereikbaar door de drukte |
KPN foutcode F3 | Er is mogelijk een storing op het netwerk van KPN |
KPN foutcode F4 | Er zijn mogelijk te veel digitale ontvangers aangesloten |
KPN foutcode F5 | Er is mogelijk een storing op het netwerk van KPN |
KPN foutcode F10 | De huurtermijn voor uw gehuurde video of film is mogelijk verstreken |
KPN foutcode F11 | De bekabeling van uw 'set-top box' is mogelijk niet goed aangesloten |
KPN foutcode F12 | De bekabeling van uw 'set-top box' is mogelijk niet goed aangesloten |
KPN foutcode F14 | De bekabeling van uw 'set-top box' is mogelijk niet goed aangesloten |
KPN foutcode F28 | De 'set-top box' is mogelijk nog niet geactiveerd voor uw abonnement |
KPN foutcode F31 | Er is mogelijk iets mis met de harde schijf van uw 'set-top box' |
KPN foutcode F33 | Er is mogelijk iets mis met de harde schijf van uw 'set-top box' |
KPN foutcode F35 | Er is mogelijk iets mis met de harde schijf van uw 'set-top box' |
KPN foutcode F36 | De bekabeling van uw 'set-top box' is mogelijk niet goed aangesloten |
KPN foutcode F256 | De digitale ontvanger kan momenteel niet correct opstarten |
KPN foutcode F300 | De bekabeling van uw 'set-top box' is mogelijk niet goed aangesloten |
KPN foutcode F301 | De videoserver van KPN is momenteel niet bereikbaar door de drukte |
KPN foutcode F302 | Er is een fout opgetreden bij het afspelen van de gehuurde film |
KPN foutcode F303 | De bekabeling van uw 'set-top box' is mogelijk niet goed aangesloten |
KPN foutcode F311 | De bekabeling van uw 'set-top box' is mogelijk niet goed aangesloten |
KPN foutcode F502 | De digitale ontvanger kan momenteel niet correct opstarten |
KPN foutcode F504 | De digitale ontvanger kan momenteel niet correct opstarten |
KPN foutcode F3004 | Het opnemen pakket is mogelijk niet geactiveerd |
KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.
- Bekijk de gegevens van de → KPN Klantenservice
- Ga terug naar de hoofdpagina van → KPN Storing
- Is uw KPN tv storing niet verholpen en u wilt overstappen, vergelijk hier alle televisie en internet providers snel en eenvoudig