Wanneer u een KPN storing ervaart met mobiel bellen en of sms-en dan is dit natuurlijk erg vervelend. Sommige KPN storingen met mobiel bellen en sms-en hebben echter een eenvoudige oplossing die u zelf kunt implementeren. Hieronder vindt u een selectie met de meest voorkomende problemen. De betreffende pagina’s helpen u vervolgens verder bij het oplossen van uw KPN storing met mobiel bellen en sms-en.
- Ik kan niet mobiel bellen en ik krijg een foutmelding te zien
- Ik kan niet gebeld worden op mijn mobiel, maar ik kan zelf wel mobiel bellen
- Ik kan niet mobiel bellen en ik kan ook niet gebeld worden
- Ik kan niet sms’en
- Ik ontvang sms-berichten meer dan één keer
- Mensen klagen dat ze mijn sms-berichten dubbel ontvangen
- Sommige sms-berichten komen niet aan als ik ze verstuur
- Ik ontvang wel sms-berichten, maar ontvang deze met vertraging
KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.
- Bekijk de gegevens van de → KPN Klantenservice
- Ga terug naar de hoofdpagina van →KPN Storing
Mijne heren/dames,
Wij wonen in Portugal en hebben een GSM met MEO als provider (+351967276604).
Onlangs zijn wij weer eens in Nederland geweest en hebben roaming gehad met KPN.
Wij hebben echter al jaren een probleem met bellen in Nederland. We kunnen gebeld worden vanuit Nederland en SMS´n van en naar ons toestel. Het enige wat we dus niet kunnen is bellen. Zijn we weer terug in Portugal dan zijn ze in de telefoonwinkel heel behulpzaam maar zij weten het ook niet meer en vanuit hier kunnen ze ook niets proberen.
Kunt u ons misschien een oplossing en/of idee geven om van dit probleem af te komen?
Te uwer informatie: we hebben nu een Windows smartphone met onderstaand telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,