Wanneer u geen mobiele internetverbinding heeft met uw laptop dan kunt de volgende stappen proberen om de mobiele internetverbinding met uw laptop te herstellen. In veel gevallen zijn één of meerdere van deze stappen voldoende om de mobiele internetverbinding met uw laptop te herstellen.

  1. Controleer op de storingspagina van KPN of er in uw regio storingen gemeld zijn
  2. Wanneer u de problemen met de mobiele internetverbinding op uw laptop op één specifieke locatie ervaart zet uw laptop dan uit en aan. Dit zorgt ervoor dat de locatiegegevens worden ververst en dat uw laptop zich opnieuw aanmeldt bij het netwerk van KPN
  3. Wanneer u nog een oud model SIM-kaart (2G) gebruikt dan kunt u deze bij uw dichtstbijzijnde KPN winkel omruilen voor een nieuw model SIM-kaart wat in veel gevallen voldoende is om de problemen op te lossen


KPN storing nog steeds niet verholpen?
Wanneer de bovenstaande uitleg uw probleem niet heeft verholpen dan is er mogelijk toch iets anders aan de hand. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Zij kunnen en willen u graag helpen bij het oplossen van uw KPN storing.