Op deze pagina vindt u alle contactinformatie die u nodig heeft om samen met KPN uw storing op te lossen. Indien u de mogelijke oplossingen voor uw storing op deze website nog niet heeft bekeken raden wij u aan dit te doen voor u contact op neemt de klantenservice van KPN. Los nu zelf uw storing op met:

De KPN klantenservice is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Wanneer u technische vragen heeft dan is het verstandig in de buurt te blijven van uw apparatuur.

KPN Klantenservice nummer

KPN klantenservice – Afdeling voor Mobiel & Mobiel Internet

  • Het telefoonnummer voor wanneer u belt vanaf een mobiele telefoon met een KPN abonnement: 1200 (24/7 en gratis)
  • Het telefoonnummer voor wanneer u vanuit het buitenland belt vanaf een mobiele telefoon met een KPN abonnement: +31 6 1200 1200 (tarief voor bellen uit het buitenland)
  • Het telefoonnummer voor wanneer u belt vanaf een vaste telefoon of een mobiele telefoon zonder KPN abonnement: 0800 0105 (24/7 gratis bereikbaar)

KPN klantenservice – Afdeling voor Televisie, Telefonie & Internet (Glasvezel)

Voor de afdeling Televisie, Telefonie & Internet (Glasvezel) geldt dat, indien u de mogelijkheid heeft om te bellen met een vaste telefoonaansluiting dat dit aan te raden is. De KPN klantenservice kan u dan namelijk nog beter van dienst zijn.

  • Het algemene telefoonnummer voor vragen over Televisie, Telefonie & Internet via een glasvezelaansluiting: 0800-0404 (24/7 gratis bereikbaar)

KPN klantenservice – Afdeling voor Televisie, Telefonie & Internet

Voor de afdeling Televisie, Telefonie & Internet geldt dat, indien u de mogelijkheid heeft om te bellen met een vaste telefoonaansluiting dat dit aan te raden is. De KPN klantenservice kan u dan namelijk nog beter van dienst zijn.

  • Het algemene telefoonnummer voor vragen over Televisie, Telefonie & Internet: 0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar)