Het komt gelukkig niet vaak voor, maar het kan zijn dat u niet netjes, niet goed of niet snel wordt geholpen door KPN of de bijbehorende klantenservice. Daarnaast kunt u gedurende langere tijd last hebben van een storing met het netwerk wat de nodige frustratie op kan roepen. Niets is dan lekkerder dan het uiten van uw frustratie, gewoon even klagen over wat u dwars zit. Klagen lucht namelijk ontzettend op!
Op deze pagina kunt u gewoon even lekker klagen over zaken die niet direct gerelateerd zijn aan specifieke storingen die op deze website worden behandeld. Wij vragen u echter wel om het netjes en beschaafd te houden.
En nu..om de 10 minuten een knopje aan en uitzetten en maar hopen dat ie het een keer gaat doen? Pffffff…
de NS geeft een vergoeding als de trein meer dan een half uur te laat is!
waarom geen korting als KPN meer dan een halvedag geen beeld en radio heeft?
watte doen als de regionale omroep een alert uitgeeft?
Ik woon in Eemnes en heb nog steeds geen beeld???? Komt het nog wel vanavond??ik hoop het…!
Bellen lukt ook niet….Hoop dat er nog wat gaat gebeuren vanavond???
Hopelijk is het voordat de Voice begint opgelost.
hele maal mee eens
Sluit mij aan bij de F12-afscheidingsbeweging.
Waardoor is er steuring? Is het kinky kabel of ons vertellen dat de kabels niet aangesloten lopen te wezen. Ik ben aangesoten klant. Aangesloten bij de “F12 foute groep!”
Je krijgt geen informatie van kpn. Restitutie
Elke paar minuten start de tv opnieuw op. Om gek van te worden. Hoelang gaat dit nog duren? We zijn ruim anderhalve dag verder. ZA 22/11 15.45
Waardeloos. Ben nu al een uur bezig op te bellen want ik heb een ander probleem.
Steeds weer hetzelfde riedeltje moeten horen en dan wordt de gewoon de verbinding verbroken.
Schandalig om gewoon de verbinding te verbreken.
JE BELT MET KLANTEN SERVICE, KRIJGE JE EEN BANDJE MET EEN HEEL VERHAAL OVER IETS WAT IK NIET WIL WETEN
EN VERVOLGENS WORDT DE VERBINDING VERBORKEN???!!!!
JE BELT MET KLANTEN SERVICE, KRIJGE JE EEN BANDJE MET EEN HEEL VERHAAL OVER IETS WAT IK NIET WIL WETEN
EN VERVOLGENS WORDT DE VERBINDING VERBROKEN???!!!!
VERPLICHT VELD INVULLEN, WAAR EEN STERRETJE STAAT?
DIE STAAT ER DUS NIET
Een uur ben ik al bezig om bij de juiste persoon van de klantenservice te komen. De laatste keer werd ik doorverbonden met de technische afdeling, maar de meneer had zijn naam nog maar net uitgesproken of de verbinding werd verbroken.
Zo moeilijk is mijn vraag niet en toch schijnt geen van de telefonisten er raad mee te weten.
IK WIL EEN NUMMER OP MIJN VASTE AANSLUITING BLOKKEREN.
Wanneer ik op de site van KPN kijk dan lijkt het simpel: bel nummer 0800 0402 en uw problemen worden de wereld uit geholpen. Naar mijn ervaring krijg je juist meer problemen dan je had.
De eerste keer werd mij gezegd dat ik dat zelf kan regelen via MIJN KPN. Nee, dat kan niet, niet via mijn MIJN KPN.
En nu lukt het dus niet meer om de juiste persoon te spreken te krijgen die me een ander nuttig advies zou kunnen geven.
Wel 5 keer gebeld voor niets.
Beste KPN,
ik heb ik in juli 2015 een alles in -1 premium pakket genomen met de bedoeling dat deze zal veranderen in december
ik heb al jaren bellen gratis naar nummers in Nederland en 06 ook, ik probeer nu alles te veranderen zoals ik in juli heeft afgesproken dat ik in december de telefoon en tv en Digitenne zouden behouden.
maar ik heb gebeld op 4-12-2015 en nu krijg ik een dame aan de telefoon en deze zei tegen mij andere gegevens die ik niet heeft door gekregen toen ik in juli het pakket premium heeft genomen dus voel ik mij in de boot genomen ,nu moet ik op 29-1-2016 bellen voor de telefoon wie weet moet ik daar weer opnieuw de aan sluit koste betalen??
hoe is het mogelijk dat daar bij de klanten service mensen zitten die mij iets aan smeren zonder dat ze het zelf weten .
het antwoord was dat ze het niet wisten.
wij zitten al jaren bi KPN maar nu heb ik mijn bedenkingen er over .
Meneer Mols, u kunt mij altijd bellen ,waarom ik verkeerd ben geinformeerd over het premium pakket .
ik wacht met spoed op u reactie .
hoogachtend .P.Macor
Zaterdag 22-01-16,3.00 uur. De eerste die geholpen zou worden in de wachtrij voor het melden van een storing a 80ct per minuut. Na 15 minuten maar opgehangen…. Superservice. Ga eens kijken of Ziggo dit beter kan.
Vandaag gebeld met de KPN Klantenservice om mijn contract van het Alles-in-1 pakket te verlengen. Optie 5 gekozen in het telefoonmenu maar de betreffende medewerker kon mijn niet helpen bij een verlenging want ik moest toch echt eerst het contract opzeggen en of ik contact wilde opnemen met de afdeling opzeggingen!!
Dit verbaast mij zeer want dit heb ik nimmer moeten doen in de afgelopen jaren. En daarbij was de medewerker van de klantservice hier heel duidelijk in want binnen enkele seconden was dit de boodschap en heb ik met verbazing het gesprek afgerond.
Vervolgens contact opgenomen met de afdeling opzeggingen die mij vervolgens netjes doorverbond met dezelfde afdeling als eerst. Ik neem mijn verlenging nu nog even in overweging want als ze mij zo snel als mogelijk naar de afdeling opzeggingen doorverwijzen, moet ik misschien maar gebruik maken van die afdeling.
Wanneer komt er weer eens een”normale” zender van de maand.leuke engelse humor bv .teken films hebben we nu wel genoeg gezien en dan s’avonds laat kijken er dan ook kinderen?
geachte dame/ heer
we zijn sinds 3 weken klant van K P N alles in een, we hebben een witte afstands bediening gekregen, is het mogelijk
om deze om te ruilen voor een zwarte afstandbediening?. we vinden deze witte wel heel lelijk en niet passend bij de rest van de apparatuur
met vriendelijke groeten.
JJ Hartman